فرشته کوچولوی ما

کوچولوی کربلایی من

1391/7/24 0:35
302 بازدید
اشتراک گذاری

هو المحبوب

سلام مامانی امروز دقیقا 18 روزه که فهمیدیم تو اومدی پیشمون... نمیدونی چقدر خوشحال شدیم ...

خدا تورو توی کربلا توی دل مامانی گذاشت قربون تو نی نی کربلاییمون برم... خیلی دوست دارم زودتر برم سونو ببینمت اما دکتر بهم وقت 2 هفته دیگه داده تا اون موقع کلی حوصلم سر میره دوست دارم زودتر ببینمت البته خانم دکتر 6 آبان که گفت بریم پیشش برای این بود که دیگه کاملا تورو ببینه وصدای قلبت رو بشنوه...

شاید امروز زودتر رفتم سونو تا ببینمت اون وقت عکست رو میارم میزارم اینجا البته الان تو فقط اندازه ی یه کنجدی قلب قربون کنجدکوچولوی خودم برم الــــــــــــــــهی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
19 مهر 91 12:37
خاله قلبونش بره. نی نی کربلایی تو دل مامان واسه خاله هم دعا کن که زود نی نیش بیاد باشه.


ممنون زهرای گلم انشاالله نی نی خاله نی نی ماهم زودی بیادتوی دل مامانش








z
19 مهر 91 13:33






نازگل مامی نقل
19 مهر 91 22:56
سلام راییکا جون خیلی خوشحال شدم مبارکه عزیزمممممممممممم





وای ممنون عزیزم ...بازم بهمون سر بزن





فری(شکلات مغزدار)
19 مهر 91 23:19
سلام مبارک باشه
ایشالا زودی بیای عکس نی نیت و بزاری اینجا و ما از دیدنش چشممون روشن بشه
خیلیییییییییی مواظب خودت باش
بوسسسس



سلام خاله فری جون شماهم از پسر اله ی نی نی ما یه عکسی بزار ماهم چشم روشن شیم((-=





ثنا
20 مهر 91 12:17
سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که مامان شدی
اسمت برام تو نی نی سایت خیلی خاص بود واسه همینم همیشه تو ذهنم بودی
ایشالا که به سلامتی باشه و سالم دنیا بیاد


ممنون ثنای عزیزم(((((((-=



دلشاد
23 مهر 91 16:41
مبارکه عزیزم
انشالله 9 ماه دیگه نی نی کربلایی تو بغل میکنی.


ممونم دلشاد جوووونم انشاالله روزی شما باشه((((-=